I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 11, 2011

TRIAL dah HABIS !



haa~ korg nampak tak ape yg tertera kat atas tu ? nampak, kan? nampak, kan ? TRIAL dah HABIS ! tapi, masih belum merdeka, selagi tak habis PMR. blablabla~ markah pertama yang aku dapat langsung tidak membanggakan aku. tapi, cukup memuaskan sebab ada peningkatan. teacher pon cakap perkara yang sama. lepas tu, dapat markah math. meningkat jugak, tapi takde larh ketara sangat. setakat naik satu markah je dari periksa pertengahan tahun *huhu* ape2 pon aku kene BERUSAHA lebih. tadi dapat bm. alhamdulillah dapat markah yg amat memberangsangkan. tu jelarh satu2 nye harapan aku nak dapat A. KH tak dapat kertas lagi, tapi, dah tawu markah. ada paningkatan jugak. tapi, bile dapat kertas GEO , haa~ ambek kau. MENURUN ! kalau setakat menurun sikit2 tu, takpe larh...ni menurun, ketara gilerr. hurmm...habis laa kali ni. percubaan pon teruk. yang terkejutnya, sahabat sehati sejiwa aku, NOOR AZZILA binti ZULKUPLI meningkat gilaa2 ! ape citer ni weyh ? kite study sama2, kan ? nape kamu sorg je yang naik niyh ? *sobsobsob :'( tapi, takpe larh. seperti yang aku tuliskan tadi, aku kene BERUSAHA lebih. okayy ! #chaiyokchaiyok ! haha ^.^ huh ! along kacau pulak. so, bhaiii..jumpe sok !

No comments:

Post a Comment