I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 2, 2011

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ! hepy m0od beb !

Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak kepada semua umat islam di dunia ! first puasa, tak mencabar langsung -.- #poyo laa kau niena XD detik2 yang berlalu makin mencabar. first posa ni mmg tak terasa cabarannye, w'pon aku pergi sekolah hari ni. huhu. hari ni m0od aku baek giler ^_^ kenape ? hehe~ akhirnya ! aku dah tawu. aku dah tawu sumenye. ohh yeah ! *cambengong* pape jerk. janji aku hepy. so, don't ever ever kacau m0od aku, oke ? hurmm...aku dah leyh terima dye sepenuhnya. okey laa tuh. at last aku dapat lupakan perasaan aku kat *** tu. tiba masa untuk aku wat dye HEPY lak. dye je yang selalu wat aku hepy. aku rasa serba salah gilaa kat dye. aku tak faham, kenapa dye masih boleh b'saba lagi ngan aku. kalau aku laa kat tempat dye, confirm dah aku rasa dipermainkan. tapi...dye TIDAK. still berSABAR ngan aku. still SAYANGkan aku. SORRY ! aku tak patut wat kau camni :''( sedih bila fikirkan kau masih sanggup untuk tunggu aku.
Don't ever wish a happy ending for our love story, cause true love NEVER ENDING 

ayat ni dye post kat wall fb aku. TERHARU :"( oke ! aku tak mengharapkan ending yang happy tapi, aku mengharapkan ONE HAPPY LOVE STORY *huhu* skrg kene fokus kat TRIAL ! ohh gilaa ! lusa dah trial. aku tetap aku. aku yang dulu -.- tak penah nak berubah. study last minit ! tape...aku happy dengan cara sebegini XD

No comments:

Post a Comment