I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 12, 2011

15 tahun !!!



hoiihoiihoii~ hehe. hari ni genap umur aku 15 tahun ! waa~~ makin tua aku -.- haha. w'pon sambutan burfdey tahun ni tak semeriah tahun lepas, tapi, tetap meriah dengan adanya kawan2...da jugak ehemehemmm disisi <3 hepi jugak tahun ni. dah laa bulan puasa. takpe, dapat keberkatan bulan puasa :D w'pon burfdey aku hari ni, ade jugak yang wish semalam. >>TERHARU<< sangat ! thankss ya korang ! sayang korang ! tade pape citer pon hari ni...biasa larh, bile dah smpai burfdey, penuh wall fb ngan ucapan2 burfdey. hari ni dapat tawu keputusan SEJ. benci aku ! rasa cam nak wat balik je kertas tu. *sobsobsob* aku kene JALAN ITIK ! uwaaa~~ tapi, takpe larh...hadiah burfdey yag takkan pernah aku lupakan wat seumur hidup aku. huhu. #sabanienaasaba -.- kene jalan itik lepas raya :( tak sanggup aku. hurmm...redha jelarh. salah aku jugak, sape suruh aku tak baca buku xD  haa~~ padan ngan muka sendiri. alhamdulillah, tadi dapat kertas AGAMA, keputusan yang memuaskan. w'pon masih belum memuaskan sebenarnya. huhu. bersyukur dengan ape yang dapat. aku akan BERUSAHA lebih lepas ni ! tengok larh ! tunggu larh kedatangan aku wahai 8A ! tunggu !

kay, bhaiii !


ibu, ibu, niena nak cake camni bole ? cume tambah aiskrim je kat atas tu. bole tak ibu ? hehe

No comments:

Post a Comment