I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 18, 2011

ayer mata :'(


~ kadangkala...kita tidak meminta kesedihan dalam hidup kita . malah meminta kebahagiaan yang berpanjangan . kesedihan yang dilalui membuatkan kita ingin menangis . kerana melalui air mata itulah semua kesedihan itu akan mengalir keluar ~ 

cewah~~ sejak bila aku pandai buat ayat2 jiwang ni . ishh~ haha . tapi, apa yang dinyatakan tu, aku tak main2 tau . bila kita menangis , kesedihan itu akan mengalir keluar sebagaimana air mata kita yang mengalir keluar . wahwah~ itularh yang aku selalu alami . haha . serius ! aku tak suka  menangis bila sedih . tapi, air mata ni tetap keluar . makin ditahan , makin deras air mata ni keluar . aku ni jenis yang cepat nangis bila sedih . kalau baca ayat yang menyentuh hati pon aku akan menangis . hehe . macam kat muka buku , banyak group yang aku join . my besties , zielaa , suke post ayat2 yang agak jiwang . tapi , kebanyakannye memberi pengajaran kat aku . serius , aku akan nangis . macam tadi , aku baca ayat ni . ayat ni , si dia yang post . huhu
Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan . dua tangan untuk memegang . dua telinga untuk mendengar . dua mata untuk melihat . tapi , kenapa Tuhan hanya memberi sekeping hati kepada kita ? kerana , Tuhan telah memberikan sekeping lagi kepada seseorang untuk kita mencarinya . itulah C.I.N.T.A ^_^

banyak yang aku belajar dari dia . banyak yang kitorang lalui . hari tu , kene sound sekali dengan teacher kat dalam kelas sebab selalu date kat bustop sekolah . haha . aku tak salahkan teacher tu pon . memang salah kitorang . sape suh date kat sekolah , kan ? haha :D . tapi , tak serik2 lagi . date jugak . takpe , aku tetapp sayang kau laa #tetibe je xD
dah2 nienaa . kang jiwang2 lagi . takat sini jelarh .

kay , bhaiii <3
p/s : akusayangkaugilaa :D

No comments:

Post a Comment