I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 4, 2011

takziah~

asSalamualaikum warga blogga ! #takjawabdosa :D haa~ nmpak tak tajuk tuu ? pd 1 syawal, pd waktu zohor, moyang saya telah pun mnghembuskan nafas terakhir di umah opah /lenggong\ sedih lorh~ nangis2 aku. seram pon ade. ramai sedara mara yg dtg. sedara mara yg jauh, yg dekadd sume dtg. aku rasa, mulia sungguh arwah sbb pergi pd bulan yg mulia cmni :') dah abis kapan, babah panggil kitorg 6 beradik cium opah nyang. lorh~ lgi seram sejuk aku. tpi, alhamdullilah sebb, muke arwah nyang muke tido je. #faham2sendirimaa :) then mlam tu, leyh pulak cik am / makcik\ citer yg bukan2. da laa aku ni jenis yg lemah smgt *huhu* 'lantak, kang mlm2 nyang dtg jenguk kat umah tngok cicit2 dye sehadd ke tak' nyampah ! t'ngiang2 lgi ap yg cik am ckap uh. ee~ sabo jla. da laa seram sejuk aku citer sal ni

oke, next storyy ---> aku da siap omwerk ! *hoyeahoyea* kpd yg blom siap, jgn jeles aku da siap ;b haha. tu psal laa steadyy je aku ngadap netbuk ni lama2. ngee~ tp, tak best lorh~ dak2 asrama da balek ke asrama dorg, so~ kesunyian laa saya :'( lek ar, masih ade ziela , kan ? haha~ sian ziela jdi mangsa :D hari ni, aku dah kembali bertugas seperti biase /kemas2 umah\ *hehe* tgn aku dah sehadd ! tp, masih blom spenuhnye *yeayy ! ohh ya, sblom saya akhiri coretan ni, nak saya sampaikan...ehem2, ade org tu tuka DP muka buku dye smart doe :D haha~

oke, bhaiii~

No comments:

Post a Comment