I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 15, 2011

a dayy wif f0od


asSalamualaikum guyss ! lama da tak update blog . meh nak jenguk cket sehad ke tak blog ni :D tnga demam pekse sekrang ni weyh . cam aku, skrang ni ngah pekse perangkap pmr . pekse ni leyh rujuk buku tp, no discussion ! yg kelakarnye, first, tak faham rujuk laa buku, then, tak faham gak..psst psst org sebelah, no 23 plis ? ~ Haha ! sengal gilaa . oke2, wat eva larh . next week stil ade exam, aku ? relax je -.- / ngek toi \ hari ni, hidup aku full dengan makanan ! huh ! gemok aku lpas ni . sblum g skola, srapan pg ngan conflakes + milo ! favorite aku ! time rehat kat skola makan lagi, aku beli keropok lekor . cdgnye nk beli 3 keping ja, tp tak tawu laa ap yg aku ngah pker time tu, tup tup da ade 4 keping kat lam plastik keropok lekor aku tu . haha ! terus beli 5 keping -.- abis skola, aku beli pisang goreng + kuah rojak . sedapp gilaa ! tu pon favorite aku gak . haha . aku n ziela stayback smpai kul 2 . time tunggu kat bustop kul 2 tu, still lapa..beli lagi pisang goreng + kuah rojak tu . burpp ! alhamdulillah / kenyang \ balik umah, subhanallah...makanan kat umah ngalahkan ade wat umah terbuka ! kuih2 nye, kek, biskut2, lemang, mak aih ! astaghfirullah..tergugat iman . sume nampak sedapp ! makan lagi . ish3 . lau famie tawu ni, tak tawu laa ap yg dye ckap nnti . haha, mlm tadi, makan nasi lauk ayam + sosejj . sungguh menyelerekan ! haha~ oke, stop about f0od . aku da tak larat da nak makan . k byee, asSalamualaikum...

YUMMIE !
A DAY WITH FOoD !

No comments:

Post a Comment