I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 17, 2011

studi grup

asSalamualaikum...ohh, hai ! tadi, wat studi grup bsame ngan famie, ziela, bad n melia . takde pape yg best pon . ziela, aku n famie wat math . bad n mel wat sc . jgn tye kenape kitorg wat len2, coz aku maleh nk terangkan -.- plan2 nk stat kol 9, tp aku yg last smpai so, stat kol 9.30 . hehe . sori guyss ! saya hanye insan biase yg hanye mmpu merancang *peace ! :D yg tak best nye, time babah anta aku, babah anta sampai masuk pintu pagar skola kowt . tp, yg tu tak kesah, babah mang selalu camtu, cumee...famie, dye tunggu kat bwah pokok yg dekat ngan pintu pagar skola,
andd guest wat...?
babah nampak lorh . babah tngok lame2 n semacam lak tu . haishh ! coz babah da tawu sal kitorg . huhu
wat eva larh~ yg terkejutnye, tadi ade kelas tambahan sej gak, n kitorg xtawu pon ade kelas tuh, so..kitorg just wat bodo n tak masuk lah . kitorg wat studi grup kat pusat sumber skola je . tnga dok syok studi ngan famie, ade je yg kaco text fon aku . hishh ! tak layan kang kate aku sombong, so layan jela..tu pon balas lambat2 . tade mase aku nk layan kau lah, kaco je -.- lau ikutkn jnji nak balek kol 11.30, tp kitorg kuar awl stgh jam n ayah ziela dah sampai ! mel balik kol 11 . so, tinggal bad, aku n famie je . famie pulak lapa, so, kitorg pon jalan2 laa gi warung yg dekat ngan skola tu . sian aku tngok dya merengek cam budak kecik  mntk beli mknn . haha . famie beli mee goreng, bad tak beli pape pon . aku..? beli roti ja *diet laa konon ;D hakhak .da laa roti tu tak sedap .  ade ke patot famie suh aku suapkn dya makan coz, tade sudu . ishh ! ade tgn suap lah sndiri ;P hehe~ / segan doe \ >.< then, famie balik dulu..dya nek bas . wuuwuu :"( tinggal aku n bad, tp bad balik dulu . balik tu, suh babah singgah kedai nk beli buku sc, tp buku tu dah abis lah ! sobsob ;( dah sampai uma, aku makan nasik goreng ibu , lagi sedap ! haha~ kay lah, tade idea nk tuleh ap . bye n asSalamualaikum :)

p/s : tade gamba lorh -.- bile pker2 balek, aku tade tade lngsung gamba bsame ngan famie :(

No comments:

Post a Comment