I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 29, 2011

gilaa

HI ! #akwardgilaa. lama daa tak sentuh netbuk niyh >.< TRIAL da dekadd da weyh. aku baru nak bukak buku (zzz) oke! abaikan TRIAL yg wat aku GILAA. skang ni kesian kat aku #sedeh gilaa :''( *sobsob* kenape larh diorg suke sangad nak seksa perasaan aku ? kenape ? untuk ape ? perlu ke ? ape faedahnye ? yeyeye. aku tawu memang salah aku. tapi, tak salah kalau dye bgi aku masa. kan kan kan ? aku serba salah kat dye sgt2. kenapa aku mesti seKEJAM ni ? kenapa aku d'lahirkan hanya untuk SAKITkan hati org yang aku SAYANG ? kenapa ? dye terlalu baik untuk aku. kenapa dye tak cari je perempuan yang lebih baik dari aku ? kenapa ? sumenye salah aku. tapi, kenapa mesti dye yang minta maaf ? sepatutnye aku yg minta maaf.

'' asSalam. s0e lau tdi ak saketkan aty kau. ak em, ak pker lau ak xlyak utk kau. ak tk0wt ak xley wat kau hepy. ak tk0wt ak k'hlangan kau :'( ''

kau wat aku nangis laa weyh :"( kau tak pernah saketkan hati aku. kau selalu wat aku hepi. kau bukan tak layak untuk aku. tapi, aku yang tak layak untuk kau. dalam hal ni, aku yg selalu saketkan hati kau. aku yang selalu wat kau sedeh. SORRY ! SORRY ! SORRY !

sori kat korg jugak. wat entry sedeh2. hehe
bye ya korgg <3

No comments:

Post a Comment